.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران/ اشتغال 33هزار نفر تا پايان سال 89
مازندران/ اشتغال 33هزار نفر تا پايان سال 89

مشاور صنعتی، تولیدی و کارگری استانداری مازندران گفت : بر اساس سند اشتغال استان مازندران در سال 89 باید حدود 33 هزار اشتغال را برنامه ریزی کنیم.

به گزارش شمال نيوز، علی بابایی افزود : تحقق این امر فعالیت اثرگذار دستگاه‌های دولتی اعم از سازمان کار و امور اجتماعی، صنایع گردشگری، بخش کشاورزی و NGO های مربوط به کار و تولید، اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن، خانه کشاورز، کانون کارآفرینان، کانون شوراهای اسلامی کار را می‌طلبد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمار اشتغال در استان 350 هزار نفر می باشد که تا پایان امسال 33 هزار نفر دیگر به این آمار اضافه خواهد شد.

مشاور استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف سیاست‌هایی در دستور کار دولت است که از جمله آنها می‌توان به تاسیس مرکز خدمات سرمایه گذار داخلی و خارجی به ریاست استاندار اشاره کرد.

وی در خصوص اعطای وام‌های طرح‌های خود اشتغالی نیز اظهار داشت: جمعی از افراد متقاضی وام‌های خود اشتغالی باید از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) و مابقی از طریق ادارات کمیته امداد و بهزیستی اقدام نمایند.

بابایی یادآور شد: برای اولین بار جهت یکپارچه نمودن بحث اشتغال در سراسر کشور تفاهم نامه‌ای بین وزارت تعاون وکار با توجه به مصوبه شورای عالی اشتغال تنظیم شده است.

نماینده کارگران شورای عالی اشتغال بیان داشت: علاقه مندان به اشتغال می‌توانند به سایت تعاون مراجعه نمایند و وزارتخانه مزبور نیز آماده پاسخگویی به تمامی افراد متقاضی می‌باشد.

مشاور استاندار مازندران تاکید کرد: سرمایه گذارانی که از ادارات و دستگاهای اجرایی مطالباتی دارند می‌توانند از طریق استانداری و دستگاه‌های ذیربط پیگیر مطالبات خود باشند و دستگاه‌های مرتبط نیز آمادگی رفع مسائل آنها را دارند.

وی در خاتمه گفت: اقدامات موثری در زمینه کار و اشتغال در استان در حال انجام می باشد و مازندران باید به سمت شاخص های اقتصادی حرکت نماید.





استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.